Пошуковий запит: (<.>A=Брусенцев В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Коноваленко О. Є. Проблема автоматизованого тестування та оцінювання знань [Електронний ресурс] / О. Є. Коноваленко, В. О. Брусенцев // Системи обробки інформації. - 2012. - Вип. 2. - С. 301-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2012_2_62 Розглянуто та проаналізовано проблеми впровадження сучасних автоматизованих систем тестування. Запропоновано підхід до організації тестування, пов'язаний із застосуванням методів інтелектуальних обчислень та інженерії знань. Сформульовано принципи інтелектуального тестування, покладені в основу нового класу програмних систем контролю та оцінювання знань.
|
2. |
Коноваленко О. Є. Дослідження процесу автоматизації модульно-рейтингового контролю [Електронний ресурс] / О. Є. Коноваленко, В. О. Брусенцев, В. С. Казаков // Системи обробки інформації. - 2013. - Вип. 2. - С. 305-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2013_2_70 Розглянуто та проаналізовано проблеми автоматизації модульно-рейтингового контролю знань студентів з метою впровадження ефективних засобів дистанційного навчання. Запропоновано алгоритм побудови автоматизованої модульно-рейтингової системи та її реалізацію із застосуванням сучасних інформаційних технологій. Сформульовано принципи визначення рейтингу та нарахування балів відповідно до вимог дисципліни та викладача, покладені в основу автоматизованої інформаційної системи модульно-рейтингового контролю.
|
3. |
Коноваленко О. Є. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі [Електронний ресурс] / О. Є. Коноваленко, В. О. Брусенцев // Системи обробки інформації. - 2014. - Вип. 1. - С. 251-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2014_1_56 Розглянуто та проаналізовано питання впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі з метою підвищення ефективності педагогічного контролю. Запропоновано підхід до організації та реалізації інформаційно-педагогічної моделі тестування, пов'язаної із застосуванням моделі одержання і вилучення знань.
|
4. |
Коноваленко О. Є. Концепція використання багатоагентних систем управління в дистанційному навчанні [Електронний ресурс] / О. Є. Коноваленко, В. О. Брусенцев // Системи обробки інформації. - 2010. - Вип. 9. - С. 153-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2010_9_46 Впровадження технологій дистанційного навчання в сучасний навчальний процес з використанням багатоагентних систем потребує побудови ефективної високотехнологічної інфраструктури. Концепція використання багатоагентної системи є одним із самих перспективних напрямків для розвитку та побудови віртуальних освітніх середовищ у сучасному дистанційному навчанні.
|
5. |
Ярута В. О. Статистичне оцінювання методу двокритерійної апроксимації експериментальних даних при застосуванні його для вимірювання електричних параметрів живих тканин ємнісними електродами [Електронний ресурс] / В. О. Ярута, В. Д. Ліпанов, В. О. Брусенцев // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 2. - С. 248-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_2_58 Наведено результати числового експерименту, який дозволив визначити умови незміщеності та спроможності методу двокритерійної апроксимації експериментальних даних під час застосування його для вимірювання електричних параметрів живих тканин з використанням ємнісних електродів за урахування дії завад. Також визначено умови, за яких змінюється точність оцінювання електричних параметрів живих тканин за цим методом.
|
6. |
Коноваленко О. Є. Концепція створення і використання інформаційного порталу тестування та оцінювання знань [Електронний ресурс] / О. Є. Коноваленко, В. О. Брусенцев, В. О. Ярута // Системи обробки інформації. - 2011. - Вип. 8. - С. 307-309. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2011_8_69 Впровадження нових інформаційних технологій та нових методів оцінювання в сучасному навчальному процесі з використанням web-сервісів і порталів тестування й оцінювання знань потребує розробки ефективної концепції створення і використання подібних систем. Концепція створення і використання інформаційного порталу тестування та оцінювання знань є одним із самих перспективних напрямків для розвитку та побудови віртуальних освітніх середовищ у сучасному освітньому просторі.
|
7. |
Коноваленко О. Є. Використання автоматизованих систем управління в навчальному процесі [Електронний ресурс] / О. Є. Коноваленко, В. О. Брусенцев // Системи обробки інформації. - 2007. - Вип. 1. - С. 154-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2007_1_48 Зазначено, що для вирішення завдань оцінки якості навчання фахівців є необхідність побудови інформаційної технології, що включає розробку універсальних алгоритмів і методик оцінки показників. У сучасних освітніх середовищах є потрібним використання комунікаційних і мультимедійних технологій на базі мережі Інтернет, а також засобів інтелектуалізації та візуалізації процесу навчання і викладання. Технологія розробки мультиагентної системи є одним із найперспективніших напрямків для розвитку та побудови віртуальних освітніх середовищ.
|
8. |
Коноваленко О. Є. Адаптивний автоматизований контроль знань [Електронний ресурс] / О. Є. Коноваленко, В. О. Брусенцев // Системи обробки інформації. - 2007. - Вип. 3. - С. 150-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2007_3_49 Зазначено, що планування й організація проведення контролю, визначення типів питань і відбір завдань для перевірки знань студентів, формування набору питань і завдань для опитування, визначення критеріїв оцінки виконання кожного завдання та контрольної роботи в цілому й інші проблеми складають основу автоматизованого комп'ютерного контролю знань.
|
9. |
Брусенцев В. О. Інформаційний моніторинг динамічного середовища розподіленої мультиагентної системи [Електронний ресурс] / В. О. Брусенцев // Системи обробки інформації. - 2008. - Вип. 6. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soi_2008_6_6 Завдання інформаційного моніторингу об'єктів програмними агентами мультиагентної системи полягає в тім, що програмні агенти, які є елементами розподіленої мультиагентної системи, здійснюють обхід аналізованої області, щоб жоден об'єкт (у тому числі, що рухається) не залишився непоміченим. Розглянуто основні процедури системи керування програмними агентами для вирішення цього завдання. Наведено нейромережний алгоритм аналізу динамічного середовища. Побудовано алгоритм рішення завдання обробки інформації та ідентифікації об'єктів "свій - чужий" у процесі інформаційного моніторингу динамічного середовища.
|
10. |
Коноваленко О. Є. Мультиагентні системи управління та підтримки прийняття рішень [Електронний ресурс] / О. Є. Коноваленко, В. О. Брусенцев // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Машинознавство та САПР. - 2019. - № 1. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpim_2019_1_5
|